První ročníky absolvovaly adaptační kurz

14.10.2022 | Školní akce

Z adpťáku Z adpťáku

Na začátku října vyrazily první ročníky na adaptační kurz

První týdny školního roku patří ve školách adaptačnímu kurzu, kdy žáci a studenti vyrážejí do míst, kde spolu stráví několik dní, aby se lépe poznali a trochu se spolu sžili. Tak tomu bylo i na naší škole.

A tak v prvním říjnovém týdnu vyrazili studenti prvních ročníků na Plasnici na chatu Radost. Studenti ze třídy 1G se svěřili se svými zážitky: „Po osmé hodině ráno 4. října jsme my, studenti 1G, a spolužáci z 1RM a 1OK a naši učitelé pan Ošťádal, pan Brandejs a pan Bastl nasedli do autobusu a vyjeli směr Plasnice v Orlických horách. Věděli jsme, že jedeme na chatu Radost. Nikdo z nás tam nebyl, tak jsme nevěděli, co nás čeká. K našemu překvapení chata zvenčí nepůsobila příliš lákavě, ale uvnitř byla moderní, tedy hlavně pokoje. Protože jsme se nevešli, tak dívky bydlely v menší chatě v areálu.

Hned první den odpoledne jsme vyrazili na „menší“ procházku. Čekal nás Hobitín. Malé domečky postavené podle filmu Hobit tam, kde by je nikdo nečekal. A protože nejsme zvyklí chodit, tak nás výlet dost vyčerpal, tedy spíš cesta zpátky. Večer jsme pak pro své spolužáky připravili večer plný her a soutěží.

Středa začala po rozcvičce a vydatné snídani besedou s Městskou policií z Dobrušky. Dopoledne v příjemné atmosféře uteklo jako voda a my po obědě vyšli zase na pěší výlet, tentokrát na kopec Špičák, který je nad chatou a kde byl kdysi lom. Večer nás bavili spolužáci z 1OK.

Na čtvrtek jsme se všichni těšili. Dopoledne jsme sportovali v okolí chaty a odpoledne přišel asi vrchol celého kurzu. Šli jsme si do Deštného zahrát minigolf a fotbalgolf. Večer pak byl v režii třídy 1RM.

A pátek? Ten už byl od rána ve znamení odjezdu. Odjížděli jsme s tím, že jsme poznali nové přátele, stmelili třídní kolektiv a užili si spoustu legrace. Opravdu na náš „adapťák“ budeme dlouho vzpomínat.“